poniedziałek, 29 września 2014

ramoneska, pepitka, skórzane spodnie i oryginalana torba

Dzisiejsza propozycja to prosty, ale nie banalny zestaw na niedzielę. Nie ukrywam, że gdy go tworzyłam nie byłam zbyt optymistycznie nastawiona, ale w rzeczywistości jestem zachwycona rezultatem.Uważam, że moda jest po to, by eksperymentować, bawić się nią i przede wszystkim czerpać z niej satysfakcję. I ja tak to  właśnie odczuwam. Połączenie różnych faktur, kolorów i materiałów tworzy zgraną spójność. Barwy przewodnie to granat i szarość, przełamaniem jest ramoneska w czarno białą pepitkę i puchata niezwykle miła w dotyku torba na ramię.Sesja była robiona przez mojego osobistego fotografa. Mnie osobiście bardzo się podoba. Łapie chłopak wprawę. A Wy kochani jak uważacie ?
































ramoneska - Cococmore 
Butik MAKSTYLE, sklep w Intermarche w Ozorkowe, ul Lotnicza 5
spodnie - Second Hand H&M
Outlet Second Hand Starzyńskiego 27 Ozorków
czółenka - Fabio Fabrizi
torba - Borsetta 13
bluzka - Second Hand
Outlet Second Hand Starzyńskiego 27 Ozorków
kolczyki i bransoletka - Feniks AG
okulary - Belutty

9 komentarzy:

  1. super, mi się podoba, fotograf daje rade :) czaderska torebka!
    i uroczy uśmiech;)

    buźka
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz chce takie skórzane spodnie. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna całość, dzisiaj w oko wpadły mi Twoje szpilki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. zwierzakowa torba-mega!!! Super spodnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepieknie, skórzane spodnie, futrzana torba, super szpile, kobieca i elegancka góra, jest idealnie.

    OdpowiedzUsuń