czwartek, 28 sierpnia 2014

spacer po lesie

Dzisiejsza propozycja to letni look, jaki założyłam podczas spaceru z mężem, gdy byłam na wakacjach. Jeśli chodzi o ubiór na takie wyprawy, staram się zakładać przede wszystkim wygodne rzeczy. Podstawa to buty na płaskim spodzie, mała torebka i luźne z cienkiego materiału spodnie oraz przewiewna bluzka. Zdjęcia były wykonane przez mojego osobistego fotografa. Jak Wam się one podobają?. Bądźcie wyrozumiali, on dopiero się uczy :)























spodnie - Zara
bluzka - Zara
sandałki - Fabio Fabrizi
torba - Xandre
zegarek - Lorus
łańcuszek - FeniksAG

15 komentarzy:

  1. Beż z granatem fajnie sie komponuje. Zdjęcia piekne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :)) Bardzo ładna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wybór kolorystyczny jak dla mnie genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te spodnie! I bardzo podoba mi się połączenie z brązem

    OdpowiedzUsuń
  5. No; spodnie rzeczywiście znakomite ;-);kolorek fason; mi tylko brakuje cienkich gumek w kostkach ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne spodnie :))
    Śliczne połączenie kolorystyczne :)
    Pozdrawiam :*

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba taki prosty zestaw i dodatki :) Kolory też dobrane świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz, a zdjęcia też są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw:) Uwielbiam takie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny zestaw, do lasu aż za elegancki:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na początek, zdjęcia ok. Ładnie dobrana kreacja - dobrze Ci w niebieskim :) Osobiście wybrałabym tylko inną torebkę - kolor ok, ale ciekawiej wyglądałaby blyszcząca np.: http://www.eobuwie.com.pl/armani-jeans-05291-55-r1-cammello.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację kochana, ta torebka również by idealnie do tego zestawu pasowała :)

      Usuń
  12. Pięknie Ci w tych kolorach...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń