niedziela, 27 lipca 2014

jeans,żakiet w kwiaty i żółte obcasy :)

Kocham jeans w każdej postaci. Zresztą zapewne zdążyliście już to zauważyć w moich wcześniejszych postach. Dość często rzeczy z  tego materiału ukazują się w moich propozycjach. No cóż, jest to silniejsze ode mnie :) W dzisiejszej stylizacji nie omieszkałam też użyć jeansu jako jednego z wielu elementów mojej stylizacji. Mam tu na myśli spodnie 3/4 z podwiniętą nogawką. Czyż nieprawda, że to bardzo ciekawy fason?. W połączeniu z bezrękawnikiem w kolorze bardzo żywej zieleni i żakietu w kolorowe kwiaty, spodnie zyskują całkiem inny wyraz. Uwieńczeniem zestawu są letnie czółenka w kolorze intensywnej żółci, zielona kopertówka oraz biżuteria w postaci ażurowych, pokaźnych  kolczyków z kamieniem w kolorze torebki. Co myślicie o takim połączeniu ?


























żakiet - Vertus Jeans
bluzka - Zara
spodnie - Vertus Jeans
czółenka - Fabio Fabrizi
torebka - Borsetta 13
zegarek - Lorus

10 komentarzy:

  1. podobają mi się obcasy:)

    ps. a u mnie? MODNE AKCESORIA NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, kolorowo i dżinsowo:)
    Buciki super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny żakiet, ale spodnie wolałabym 7/8 tuż przed kostkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej wpadła mi w oko marynarka no i oczywiście jeansy.

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNIE!! JEANSY!!!

    Pozdrawiam z Gdyni :*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny zakiecik naprawde super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Żakiet świetny, świetnie wyglądasz a buty cudne, bardzo ładny maja kolor...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń